
Bentley, 106 illik tarixində beşinci dəfə loqosunu yenilədi. “Qanatlı B” kimi tanınan ikonik emblema, 2002-ci ildən bəri ilk dəfə olaraq əhatəli şəkildə yenidən dizayn edilib. Yeni loqo, 8 iyul tarixində Bentley-nin konsept avtomobili üzərində ilk dəfə canlı olaraq nümayiş olunacaq. Həmin gün İngiltərənin Crewe şəhərindəki baş ofisdə yerləşən üç mərtəbəli yeni dizayn studiyasının açılışı da keçiriləcək.
Yeni dizayn, markanın indiyədək istifadə etdiyi loqolar arasında ən nəzərəçarpacaq vizual fərqlərə malik versiya kimi seçilir. Əsas forma qorunub, lakin qanadlar daha iti və kəskin edilib. Ümumilikdə bütün simvol qalın bir çərçivəyə alınaraq daha ciddi görünüş yaradılıb.
Alt hissədəki tük detalları artıq yoxdur. Ortadakı “B” hərfi isə daha qabarıq və kölgələndirmə ilə vurğulanmış şəkildə təqdim olunub. Bentley, son illərdə avtomobil və dizayn dünyasında geniş yayılan sadələşdirilmiş loqolar tendensiyasına qoşulmayaraq özünəməxsus üslubunu qorumağa üstünlük verib.
Loqonun dizayn prosesinə rəhbərlik edən Bentley dizayn direktoru Robin Page, yeni loqonu əvvəlki versiyalarla müqayisədə daha sadə, daha kəskin və daha təsirli olaraq xarakterizə edib. Bu yenilənmiş vizual kimliyin, markanın əl işçiliyi ilə hazırlanmış məhsullarının gələcəyinə dair simvolik bir anlam daşıdığı vurğulanıb.

Bentley loqosunun tarixi
Bentley-nin ilk loqosu 1919-cu ildə Frederick Gordon Crosby tərəfindən dizayn edilib. Bu günə qədər 1931, 1996, 2002 və son olaraq 2025-ci illərdə olmaqla ümumilikdə beş dəfə dəyişdirilib.
Yeni loqo yalnız estetik yenilənmə deyil, həm də markanın gələcək baxışını təmsil edən simvollardan biri kimi təqdim olunur. Bentley bu yeniliklə həm tarixinə və irsinə sadiq qalır, həm də müasir avtomobil dizaynındakı mövqeyini yenidən müəyyənləşdirir.